Edit Content

REGENERACJA PRZEKŁADNI KIEROWNICZYCH

Regeneracja przekładni kierowniczych

Kiedy regenerować przekładnie kierownicze?

Dowiedz Się Kiedy Należy Regenerować Przekładnie Kierownicze​

Podstawowymi objawami uszkodzonej przekładni kierowniczej są:
Uszkodzona przekładnia kierownicza, zwanej również maglownicą, zagraża bezpieczeństwu kierowcy i pasażerów, jak również innych użytkowników ruchu ‒ niesprawna maglownica może doprowadzić do zablokowania kół auta. W razie jakichkolwiek podejrzeń, co do poprawności działania maglownicy, należy skorzystać z pomocy fachowca. W przypadku usterek maglownicy bardzo często zalecana jest regeneracja. Regeneracja maglownicy sprawi, że przekładnia znów będzie działać jak należy, a co więcej, wygeneruje dużo mniejsze koszty niż wymiana przekładni na nową.

Jak wygląda proces regeneracji maglownicy?
Już wyjaśniamy:

Regeneracja przekładni kierowniczych oraz innych podzespołów polega na przywróceniu pełnej sprawności odpowiadającej sprawności części nowych. Proces regeneracji pozwala zatem na uzyskanie dużych oszczędności podczas naprawy pojazdu, a zregenerowane części dają taką samą wartość jak części nowe i równierz objęte są gwarancją działania. Jedyna firma na podkarpaciu.Typowy proces regeneracji można podzielić na następujące etapy (na przykładzie przekładni kierowniczej):

Przekładnie kierwonicze – GWARANCJA

Na każdy produkt oraz usługi wykonane w Reg-Truck jest udzielana 12 miesięczna gwarancja , która rozpatrywana jest w trybie 24 godzinnym. Wszystkie reklamacje rozpatrywane są rzetelnie na podstawie udokumentowanych zdjęć.

Regeneracja przekładni kierowniczych wszystkich marek

Proces regeneracji

Demontaż przekładni na poszczególne elementy

Ocena stanu zużycia i możliwości podjęcia procesu regeneracji

Dokładne mycie wszystkich podzespołów

Wyprowadzenie płaszczyzny listwy zębatej oraz jej szlifowanie

Naprawa i przegląd zaworu dystrybucyjnego

Przygotowanie tulei ślizgowych, pierścieni, łożysk obrotowych

Wymiana uszczelnień (uszczelniacze, oringi, pierścienie PTFE)

Montaż podzespołów

Regulacja i test na stole kontrolnym, który symuluje pracę przekładni w ekstremalnych warunkach roboczych

Regeneracja przekładni kierowniczych

Przekładnia kierownicza służy do zapewnienia odpowiedniego przełożenia kinematycznego i dynamicznego oraz odpowiedniej charakterystyki sprawności mechanizmu kierowniczego. Przekładnia ta musi odznaczać się niezawodnością, a jej konstrukcja musi umożliwić regulację luzów powstających wskutek zużywania się współpracujących powierzchni. Innymi słowy przekładnia kierownicza służy do przełożenia siły rąk poprzez kierownicę na siłę osiową skręcającą kołami. Istnieje wiele odmian przekładni kierowniczych, które różnią się między sobą w sposób zasadniczy.
przekladnia kierownicza 1024x684 1

Przekładnie kierownicze psują się z kilku powodów. Często, szczególnie w przypadku stosunkowo młodych aut, problem tkwi w skąpstwie producentów. Dzieje się tak np. w Golfie IV czy Skodzie Octavii, gdzie nawet w kilkuletnich autach wykonana z kiepskiego materiału listwa maglownicy jest tak skorodowana, że spod uszczelniaczy przez wżery metalu sączy się olej.
Z podobnymi przypadłościami swoich aut borykają się również właściciele Opli Vectr B. W wielu przypadkach winę za wystąpienie awarii ponosi użytkownik lub niechlujnie pracujący warsztat.

Zła wiadomość dla fanów tuningu: szerokie, wielkie, niskoprofilowe koła są zabójcze dla maglownic. Zastosowanie felg o kilka rozmiarów większych niż te, które przewidział producent auta, ze względu na olbrzymi wzrost obciążeń przenoszonych przez układ kierowniczy, bardzo szybko kończy się potężnymi luzami na przekładni. Na początku da się je wyczuć głównie przy kołach w położeniu do jazdy na wprost, czyli w pozycji, w której znajdują się najczęściej. Później pojawiają się stuki. Szkodliwy wpływ zbyt szerokich i niskich opon pogłębia się oczywiście wraz z zastosowaniem sztywniejszych amortyzatorów i obniżanych sprężyn.
Często awaria kosztującej kilka tysięcy maglownicy spowodowana jest nieszczelnością kosztujących grosze osłon gumowych. Jeśli przez sparciałą lub popękaną gumę do obudowy przekładni oraz na listwę zębatą dostanie się choćby odrobina wilgoci i brudu drogowego, w ciągu kilku miesięcy dojdzie do poważnej awarii. Przy okazji każdej wizyty w warsztacie warto więc sprawdzić stan osłon. Jeśli okażą się uszkodzone, poza ich wymianą warto od razu zlecić kontrolę stanu przekładni.

Przekładnie kierownicze – GWARANCJA

Na każdy produkt oraz usługi wykonane w Reg-Truck jest udzielana 12 miesięczna gwarancja , która rozpatrywana jest w trybie 24 godzinnym. Wszystkie reklamacje rozpatrywane są rzetelnie na podstawie udokumentowanych zdjęć.

Zadzwoń, lub napisz i dowiedz się więcej o cenach regeneracji przekładni kierowniczej

Zobacz film z regeneracji przekladni kierowniczej

ZAPRASZAMY

Wieloletnie doświadczenie

Nasi pracownicy posiadają stosowne szkolenia i umiejętności, by sprostać nawet najtrudniejszym wyzwaniom.

Wysoka jakość usług

Profesjonalne maszyny do regeneracji części gwarantują najwyższą jakość i niezawodność na przyszłość.

Pomoc techniczna

Zawsze służymy pomocą i odpowiedzią na wszelkie pytania i wątpliwości naszych Klientów.

tlo

DANE TELEADRESOWE

Siedziba firmy:

Chorzelów 210
39-331 Chorzelów
woj. podkarpackie
biuro@zaciski-regtruck.pl
tel. +48 513 094 047
+48 17 773 06 00

Serwis TIR:

Traugutta 11
39-300 Mielec
woj. podkarpackie
tel. 608 592 601

Dane rejestrowe:

PPHU REG-TRUCK Witold Pisarczyk
39-331 Chorzelów 210
woj. Podkarpackie
NIP: 817-175-66-02

Godziny otwarcia:

Pon. - Pt. 7:00 – 15:00

Email:

biuro@zaciski-regtruck.pl

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie